sobota, 7 listopada 2009

Royal.

Po tym jak kategorycznie odmówiono mi dofinansowania mojej pasji którą jest boks, postanowiłem znaleźć sobie całkiem inną formę sportu która będzie dla mnie odpowiednia.Skoro moim rodzicom nie podoba się, że ktoś będzie mi obijał mordę za ich pieniądze, to mam nadzieję, że spodoba im się, że ktoś będzie dźgał mnie szpadą za ich pieniądze.Przynajmniej moja twarz nie będzie jakoś bardzo naruszona.
'Źle się dzieje w państwie duńskim', chciałoby się zacytować Szekspira.Otóż moja mama dzisiaj wyjechała bez jakieś szczególnej zapowiedzi na dwa dni nie wiem gdzie i nie wiem po co.Do tego w moim domu pojawił się nowy kot, który ubarwieniem przypomina keks wyrzygany przez niemowlaka, chociaż nie można odmówić mu swego rodzaju uroki i tej kociej słodkości która trwa dopóki nie zesra się na dywan.
Dzień bez szampana dniem straconym, a szampan z rana jak śmietana.To, że czekałem z wypiciem go do 12, aż wszyscy pójdą z domu można uznać za pewien gest gentlemana.W końcu elegancki mężczyzna nie zaczyna pić przed 12-tą i nie dzwoni przed 10-tą.Kieliszek jest już pusty, a ja nie chce nalewać następnego, bo znów oszaleję moja jaźń i będę wyobrażał sobie, że mój pokój to łąka pełna sarenek i pływających w potoku syren z pięknymi mokrymi włosami.Moja wyobraźnia powinna się pohamować lub przynajmniej ograniczyć do pewnego stopnia.
Mimo całej mojej niechęci do języki hiszpańskiego, to stwierdzam, że wprost kocham hiszpańską muzykę za jej dramatyzm.I te kobiety z głosami jak pijaczki.Mimo iż za wiele nie rozumiem, to i tak porywa mnie to, że ja pierniczę.
Fascynacja tą muzyką nie oznacza oczywiście zrezygnowania z moich dotychczasowych upodobań.Co do upodobań to przypomniała mi się ankieta psychologiczna w stylu 'jak sobie radzicie ze stresem.'Na pytanie czy moje preferencje seksualne uległy zmianom aż chciałem napisać, co to jest preferencja seksualne.Bo przy moim życiu uczuciowo-seksualno-towarzyskim mam prawo nie wiedzieć.

Niezbyt lubię Abbey.Ale to zdjęcie już 3 dzień mam na tapecie w telefonie.Nie wiem dlaczego ale wydaję mi się, że ona czaruję.Mówi "Ciary mari".

Brak komentarzy: