piątek, 29 maja 2009

Green.

Napierdala deszcz a ja siedzę niemalże przykuty do kaloryfera w nadziei, że zaraz będzie ciepły, bo mam wszystkie rzeczy niesamowicie mokre.Zachciało mi się biegać po deszczu.
Wciągnąłem się w Naszą Klasę.Mimo iż z założenia ten portal miał służyć odnajdywaniu znajomych po latach, to ja i tak tam siedzę i zapraszam ludzi z mojej obecnej klasy.Zastanawiam się po co mi tyle serwisów społecznościowych.Mam parcie na szkło?
Dzisiaj miałem dzień żałoby ekonomicznej.Christian Lacroix ogłosił upadłość i siedziałem na praktykach wkurwiony jak osa.Co ta moda robi z człowiekiem.Chyba bardziej przejmuję się od samego Lacroixa.
Dzisiaj dostałem album ze zdjęciami które w ramach praktyk robił nam fotograf-szef zakładu.Jedno zdjęcie wygląda jak wyjęte z lat 40-tych.Tylko autografu brakuję.

"Feeling like a woman looking like a man"

1 komentarz:

sansenoi pisze...

ooo, nasza klasa i mnie wciągnęła, zaprosiłem już pewnie wszystkich znajomych :D choć profil tam to taki mój kaprys bardziej niż chęć odnawiania jakichkolwiek dawnych znajomości...